У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название УДОСКОНАЛЕННЯ СПЕЦІАЛЬНОЇ ВИТРИВАЛОСТІ У ЮНИХ БІАТЛОНІСТІВ
Количество страниц 56
ВУЗ Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Год сдачи 2012
Содержание ЗМІСТ

Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи витривалості у спортсменів 6
1.1. Загальні поняття, фізіологічні та біоенергетичні основи
витривалості 6
1.2. Спеціальна витривалість – найважливіша рухова якість
біатлоніста 8
1.3. Визначення рівня розвитку спеціальної витривалості та її
компонентів у практиці лижного спорту 12
1.4. Взаємозв’язок спеціальної витривалості і технічної
підготовленості біатлоністів 15
Висновки до першого розділу 18
Розділ 2. Методи та організація дослідження 19
2.1. Методи дослідження 19
2.2. Організація дослідження 22
Розділ 3. Результати дослідження та їх обговорення 23
3.1. Дослідження індивідуальних відмінностей у спеціальній
підготовленості біатлоністів з урахуванням
кваліфікації спортсменів 23
3.2. Спрямованість тренувального процесу для розвитку
спеціальної витривалості юних біатлоністів 28
3.3. Динаміка показників загальної і спеціальної фізичної
підготовленості юних біатлоністів у річному циклі 35
3.4. Аналіз й обговорення результатів дослідження 38
Висновки до третього розділу 42
Висновки 44
Практичні рекомендації 45
Список використаної літератури
Додатки

ВСТУП

Проблема полягає в тому, що вдосконалення майстерності українських лижників-гонщиків i біатлоністів пов’язане з низкою труднощів, зокрема з короткою i малосніжною зимою, яка характерна навіть для північно-західних і східних регіонів України. Тривалий підготовчий і занадто короткі дозмагальний i змагальний періоди обмежують виконання необхідних обсягів спеціальних змагальних вправ, що звичайно сприяють підвищенню рівня спеціальної підготовленості до початку відповідальних змагань сезону.
У фізичній підготовці лижника-гонщика i біатлоніста важливі всі якості, але витривалість є, мабуть, найважливішою. Як відомо, усі якості необхідно розвивати з дитячого та юнацького віку. Більшою мірою ці дослідження стосуються підготовки висококваліфікованих спортсменів. Щодо проблем виховання витривалості у юних і кваліфікованих спортсменів на різних етапах підготовки, то існує багато недосліджених і суперечливих питань [1; 3].
Сучасний рівень розвитку лижних гонок i біатлону в Україні і за кордоном ставить нові вимоги до системи підготовки спортсменів. Це пов’язано з тим, що останнім часом талановиті юніори від 19 до 20 років досягають такого рівня спеціальної фізичної підготовленості, що з успіхом виступають як на юніорських чемпіонатах світу, так i на міжнародних змаганнях з дорослими. Серед них яскраво виділялися: естонська спортсменка – К. Шмигун (18 років), чеська спортсменка – К. Нейманнова i російська спортсменка – Ю. Чепалова
(19 років). Серед талановитих спортсменів, які ще в юніорському віці «вирвалися» в «еліту» лижного спорту, були: В. Смирнов (Казахстан),
Е. Вяльбе та А. Тихонов (Росія), П. Г. Міккельспласс (Норвегія), О. Ушкаленко, сестри Валентина i Вікторія Семеренко (Україна) та ін.
Зазначимо, що ще на початку 90-х років фахівці з лижного спорту звернули увагу на те, що в багаторічній підготовці сильніших спортсменів спостерігається кілька «піків» досягнення високих спортивних результатів. Перший «пік», як правило, припадає на виступи в юніорському віці, а другий – після 3–5 років виступів разом з дорослими спортсменами. Причину цього автори вбачають у тому, що «першу» хвилю становлять яскраво виражені талановиті спортсмени-акселерати, які вже у ранньому віці здатні виконувати більші тренувальні навантаження, а їх організм насамперед генетично забезпечує адаптаційні перебудови.
Актуальність дослідження зумовлена підвищенням конкуренції у спорті і докорінними змінами техніки пересування на лижах, що спричинено широким застосуванням ковзанярських ходів. Як наслідок, значно зросла швидкість проходження дистанцій на змаганнях і змінилися спортивний інвентар та умови підготовки гоночних трас.
Підготовка спортсменів високого класу потребує змін у методиці розвитку провідних фізичних якостей, що може бути забезпечено застосуванням ефективних засобів і методів, пошук яких є найактуальнішою проблемою спортивної науки.
Тому у дослідженні зроблена спроба визначити оптимальну методику і засоби вдосконалення підготовки спеціальної витривалості у юних біатлоністів у підготовчому та змагальному періодах річного тренувального циклу.
Мета роботи – визначити оптимальні методи та засоби вдосконалення спеціальної витривалості у юних біатлоністів у підготовчому та змагальному періодах річного тренувального циклу.
Досягнення поставленої мети передбачає вирішення таких завдань:
1. Виявити ступінь впливу різних варіантів розподілу засобів удосконалення спеціальної витривалості на рівень фізичної підготовки біатлоністів.
2. Визначити раціональний розподіл засобів спеціальної витривалості в річному циклі тренування юних біатлоністів в умовах короткої та малосніжної зими.
Методи дослідження:
1. Аналіз науково-методичної літератури з теми дослідження.
2. Педагогічні спостереження.
3. Педагогічний експеримент.
4. Метод тестування.
5. Математична обробка матеріалів дослідження.
Об’єкт дослідження – навчально-тренувальний процес біатлоністів.
Предмет дослідження – удосконалення спеціальної витривалості біатлоністів у підготовчому періоді.
Робочою гіпотезою проведених досліджень було припущення про те, що цілеспрямований розвиток спеціальної витривалості з акцентуванням тренувального впливу на її провідні компоненти і такі, що відстають, дозволить біатлоністкам досягати вищих результатів у гоночній підготовці.
Наукова новизна. У процесі дослідження виявлено, що на рівень розвитку спеціальної витривалості у біатлоністів впливають провідні компоненти і такі, що відстають.
У результаті проведеного експерименту розроблено й апробовано методику розвитку спеціальної витривалості у біатлоністок, що характеризується застосуванням спеціальних засобів і методів, які враховують рівень розвитку провідних сторін підготовленості спортсменок і таких, що відстають.
Практична значущість роботи полягає у визначенні кількісних показників спеціальної витривалості у біатлоністок 16–18 років, на основі чого розроблено й апробовано методику підготовки спортсменок старших розрядів.
Запропонована методика розвитку спеціальної витривалості може бути застосована у тренувальному процесі у центрах олімпійської підготовки, ДЮСШ, СДЮШОР і в окремих школах-інтернатах спортивного профілю.
Запровадження розробленої нами методики розвитку спеціальної витривалості сприяло успішному виступу спортсменів на змаганнях обласного і республіканського масштабів.
Підхід до вивчення проблеми підготовки біатлоністів, практичні рекомендації і фізичні вправи можуть бути використані і в інших видах спорту.
Список литературы ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

Найважливішим критерієм стану тренованості в біатлоні є рівень розвитку спеціальної витривалості у спортсменів. Цілеспрямований розвиток цієї якості значною мірою забезпечує зростання спортивно-технічних результатів. Однак, щоб ефективно управляти цим процесом, необхідне точне знання оцінок параметрів розвитку основних компонентів спеціальної витривалості. Для цього був використаний комплекс контрольних тестів, крім того, оцінювалася спортивно-технічна підготовленість і загальний рівень фізичного розвитку спортсменів 16–18 років.
Було встановлено, що спортивний результат у біатлоністів залежить від ступеня розвитку провідних сторін спеціальної витривалості і тих, що відносно відстають. Причому у біатлоністів 16–18 років спостерігається найбільш згладжений характер ступеня розвитку основних компонентів спеціальної витривалості. Поряд із силовим і швидкісним компонентами виступає загальна витривалість, від якої також значною мірою залежить рівень спортивно-технічної підготовленості. Використання бігових вправ різної інтенсивності поряд зі спеціальними засобами (лижоролери, імітація, засоби гоночної підготовки) значною мірою сприяє зростанню підготовленості біатлоністів 16–18 років. Гармонійний розвиток провідних і слабких сторін підготовленості позитивно впливає на розвиток спеціальної витривалості, за допомогою спеціальних засобів підготовки дає можливість покращувати різнобічну підготовленість.
У цьому віці розвиток силового компонента спеціальної витривалості значною мірою впливає на спортивно-технічний результат. Разом з тим у структурі підготовленості спортсменів є також провідні сторони і ті, що відстають. Цілеспрямований тренувальний вплив з урахуванням цього фактору дає найбільший позитивний ефект. Як наслідок удосконалення сильних і слабких сторін у розвитку локальної силової та спеціальної витривалості з урахуванням індивідуальних особливостей спортсменів сприяють ефективному вдосконаленню спортивно-технічної підготовленості.
Найбільший позитивний ефект у вдосконаленні локальних компонентів спеціальної витривалості дають вправи на лижах і лижоролерах обраного впливу на окремі групи м’язів (пересування за допомогою одних рук по рівнині; у пологий підйом; пересування ковзанярським ходом без роботи руками на пологих спусках; рівнині; пологому підйомі) й імітаційні вправи (з палицями і без палиць) у підйоми різної крутизни.
Доцільним є використання в осінньо-зимовому підготовчому періоді на снігу класичних способів пересування, тому що вони значно впливають на функціональний стан спортсменів. Приблизний обсяг використання класичних ходів у біатлоністів 16–18 років становить 20–30% від загального обсягу лижної підготовки. Крім того, застосування класичних способів пересування на лижах позитивно впливає на вдосконалення координації рухів спортсменів.
З метою ефективного розвитку спеціальної витривалості у біатлоністів старших розрядів і для зростання підготовленості спортсменів необхідно приділяти особливу увагу вдосконаленню техніки ковзанярських ходів. Найбільш ефективним способом пересування в пологі підйоми є одно кроковий ковзанярський хід. Разом з тим виконання цього ходу ставить до спортсменів підвищені вимоги до функціонального розвитку, точності координації рухів і функції рівноваги. Усе це вимагає спеціального підходу у тренувальному процесі для вдосконалення цього ходу. Таким чином, виконання однокрокового ковзанярського ходу на лижоролерах і на лижах у різних за складністю виконання умов (на тлі стомлення, на пологих спусках – для збільшення прокату у циклі ходу, на рівнині, в підйоми) вкрай необхідно для вдосконалення техніки пересування.

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1. Аграновский М. А. Лыжный спорт / Аграновский М. А. –
М. : Физкультура и спорт, 1990. – 315 с.
2. Aлябьев А. Н. Подготовка лыжников высокого класса с опорой на самооценку функционального состояния : автореф. дис. на соискание ученой степени канд. пед. наук / А. Н. Алябьев. – СПб. : Изд-во ВАФК, 1997. – 18 с.
3. Астафьев Н. В. Методика контроля за подготовленностью юных биатлонистов : автореф. дис. на соискание ученой степени канд. пед. наук / Н. В. Астафьев. – Омск, 1992. – 23 с.
4. Афанасьев В. Г. Экспериментальное обоснование методики подготовки лыжников-биатлонистов на завершающих этапах : автореф.
дис. на соискание ученой степени канд. пед. наук / В. Г. Афанасьев. –
М., 1993. – 21 с.
5. Батров А. Модельно-целевой способ построения спортивной подготовки спортсменов высокой квалификации в зимних видах спорта /
А. Батров // Наука в олимпийском спорте. – 2003. – № 1. – С. 35–49.
6. Биатлон / [Привалов А. В., Мелихов В. И., Новиков Е. П. и др.]. –
М. : Физкультура и спорт, 1986. – 23 с.
7. Бутин И. М. «Лыжный спорт» : учеб. для студ. / И. М. Бутин. –
М. : Владос-ПРЕСС, 2003. – 192 с.
8. Бутин И. М. Лыжный спорт : учеб. [для студ. пед. ин-тов по
спец. 2114 «Физическое воспитание»] / И. М. Бутин. – М. : Просвещение, 1983. – 336 с.
9. Бутин М. Н. «Лыжный спорт» : учеб. [для ин-тов физ. культуры] /
М. Н. Бутин. – М. : Физкультура и спорт, 2000. – С. 281–285.
10. Вайцеховский С. М. Книга тренера / Вайцеховский С. М. –
М. : Физкультура и спорт, 1989. – 310 с.
11. Верхошанский Ю. В. Основы специальной физической подготовки спортсменов / Верхошанский Ю. В. – М. : Физкультура и спорт, 1998. – 331 с. 
12. Верхошанский Ю. В. Программирование и организация тренировочного процесса / Верхошанский Ю. В. – М. : Физкультура и спорт, 1995. – 176 с.
13. Влияние основных показателей специальной подготовленности на спортивный результат в биатлоне / В. П. Карленко, С. К. Фомин,
Ю. С. Пядухов [и др.] // Управление процессом подготовки спортсменов в многоборьях : сб. науч. тр. – К. : КГИФК, 1991. – С 60–67.
14. Волков В. М. К проблеме предпосылок развития двигательных способностей / В. М. Волков // Теория и практика физической культуры. – 1993. – № 5–6. – С. 41.
15. Гельмут В. Я. Оптимизация тренировочного процесса квалифицированных биатлонистов на основе формирования специальной подготовленности в годичном цикле тренировки : автореф. дис. на соискание ученой степени канд. пед. наук / В. Я. Гельмут. – Омск, 1993. – 17 с.
16. Гужаловский A. A. Проблема прогнозирования перспективности юных спортсменов / А. А. Гужаловский, Н. П. Максименко // Проблемы отбора и подготовки перспективных юных спортсменов : тез. докл. –
М., 1989. – С. 16–17.
17. Дунаев К. С. Оценка соревновательной деятельности квалифицированных биатлонисток / К. С. Дунаев, Г. А. Хрисанфов,
В. Н. Чумаков // Теория и практика физической культуры. – 1995. – № 2. –
С. 52–53.
18. Ермаков В. В. Применение тренажеров в подготовке лыжников-гонщиков и биатлонистов : учеб. пособие [для преподавателей и студ. ин-тов физ. культуры] / В. В. Ермаков. – Смоленск, 1986. – 34 с.
19. Загурский Н. С. Дифференциация интегрального показателя соревновательной деятельности квалифицированных биатлонисток :
сб. науч. тр. / Загурский Н. С., Степнов А. Н., Беловолов В. С. –
Л. : ЛНИИФК, 1999. – С. 90–96.

20. Зациорский В. М. Биомеханические основы выносливости / Зациорский В. М. – М. : Физкультура и спорт, 1992. – 36 с.
21. Зубрилов P. A. Приоритетные направления формирования и совершенствования спортивного мастерства в биатлоне / Р. А. Зубрилов // Коррекция техники лыжных ходов спортсменов высокой квалификации на основе использования индивидуальных биомеханических моделей :
дис. … канд. пед. наук / Зубрилов Р. А. – К. : УГУФВС, 1994. – С. 73–88.
22. Зубрилов P. A. Пути совершенствования спортивно-технического мастерства биатлонистов / Р. А. Зубрилов, В. П. Карленко // Проблемы биомеханики спорта : тез. докл. VII Всесоюз. науч. конф., (Пенза, 3–6 окт. 1991 г.). – М. : ВНИИФК, 1991. – С. 180.
23. Зубрилов P. A. Резервы повышения спортивного мастерства биатлонистов высокой квалификации : метод. реком. / Р. А. Зубрилов. –
К. : ГНИИФКС, 1999. – 48 с.
24. Зубрилов P. A. Тенденции развития мирового биатлона и уровень подготовленности команды Украины по биатлону в начале Олимпийского цикла 1998–2002 годов : метод. реком. / Р. А. Зубрилов. – К. : ГНИИФКС, 1999. – 36 с.
25. Иванов B. C. Основы математической статистики / Иванов B. C. – М. : Просвещение, 1990. – С. 130–131.
26. Исследование соревновательной деятельности квалифицированных биатлонистов : сб. науч. тр. / [Астафьев Н. В., Потурилло А. Ю., Безмельницин Н. Г., Новиков Л. В.]. – Омск : ОГИФК, 1989. – С. 96–100.
27. Карленко В. П. Оптимизация тренировки квалифицированных биатлонистов на этапе непосредственной подготовки к соревнованиям :
дис. … канд. пед. наук / Карленко В. П. – К. : КГИФК, 1981. – 192 с.
28. Копьев Н. П. Комплексное применение специальных упражнений и тренажеров в подготовке биатлонистов : автореф. дис. на соискание ученой степени канд. пед. наук : спец. 24.00.01 / Н. П. Копьев. – М. : МОГИФК,
1987. – 22 с.
29. Корчевой Л. H. Соотношение средств подготовки, направленных на развитие скоростной и силовой выносливости у биатлонистов 16–18 лет : автореф. дис. на соискание ученой степени канд. пед. наук : спец. 24.00.01 / Л. Н. Корчевой. – Л. : ЛНИИФК, 1989. – 22 с.
30. Кривенцов А. Л. Структура физической и стрелковой подготовленности квалифицированных биатлонистов и определяющие ее факторы / А. Л. Кривенцов // Сборник статей. – 1980. – Вып. 1. – С. 24–27.
31. Куракин А. Н. Совершенствование скорострельности стрельбы биатлонистов / А. Н. Куракин, Г. М. Раменский, А. Н. Пимонов // Итоговый сборник молодых ученых ВНИИФК за 1974 г. – М., 1976. – С. 52–53.
32. Лексаков A. A. Характеристика подготовленности лыжников-гонщиков старших разрядов / А. А. Лексаков, А. В. Привалов, В. И. Мелихов // Лыжный спорт : сб. науч. тр. – Л. : ЛНИИФК, 1989. – С. 142–147.
33. Лыжный спорт : метод. пособие [для учителей физ. культуры и тренеров] / [под общ. ред. С. К. Фомина]. – К. : Рад. шк., 1998. – 56 с.
34. Лыжный спорт : учеб. [для ин-тов и техникумов физ. культуры] / [под общ. ред. В. Д. Евстратова, Г. Б. Чукардина, Б. И. Сергеева]. –
М. : Физкультура и спорт, 1999. – 319 с.
35. Лыжный спорт : учеб. пособие [для самостоятельной работы студ.] / Т. И. Раменская, А. Г. Босталов. – М. : Физ. культура. – С. 32–39.
36. Манжосов В. Н. Проблемы совершенствования технического мастерства в биатлоне / В. Н. Манжосов // Лыжный спорт. – М., 1998. –
С. 71–75.
37. Матвеев Л. П. Спортивная ориентация и постановка долгосрочных целей в подготовке спортсмена / Матвеев Л. П. – М. : Изд-во РГАФК,
1995. – 38 с.
38. Матвеев Л. П. Теория и методика физической культуры :
учеб. [для ин-тов физ. культуры] / Л. П. Матвеев. – М. : Физкультура и спорт, 1999. – 543 с. 
39. Основы подготовки юных спортсменов / [под ред.
М. Я. Набатниковой]. – М. : Физкультура и спорт, 1992. – 280 с.
40. Пимонов А. Н. Подготовка квалифицированных биатлонистов в годичном цикле / А. Н. Пимонов, В. И. Мелихов, А. Л. Кривенцов // Лыжный спорт. – М., 1998. – С. 67–71.
41. Платонов В. H. Направление совершенствования системы олимпийской подготовки / В. H. Платонов, Маирс Саид // Наука в олимпийском спорте. – К. : Олимп. лит., 2004. – Вып. 1.
42. Платонов В. Н. Система подготовки спортсменов в олимпийском спорте. Общая теория и ее практические показания / В. H. Платонов. –
К. : Олимп. лит., 2004. – С. 69–92.
43. Платонов В. Н. Энциклопедия современного Олимпийского
спорта / В. Н. Платонов. – К. : Олимп. лит., 1999. – 600 с.
44. Правила змагань з біатлону. – К. : Держ. ком. України
з фіз. культури і спорту, 1998. – 75 с.
45. Пуни А. Ц. О состоянии психической готовности спортсмена к соревнованию / А. Ц. Пуни // Теория и практика физической культуры. – 1987. – № 4. – С. 27–29.
46. Пядухов Ю. С. Специальная стрелковая подготовка юных биатлонистов в соревновательном периоде годичного цикла :
дис. … канд. пед. наук : 24.00.01 / Пядухов Ю. С. – К. : КГИФК, 1989. – 166 с.
47. Раменская Т. И. «Лыжный спорт» : [учеб. для вузов] /
Т. И. Раменская. – М. : Наука, 2004. – С. 26–32.
48. Савицкий Я. И. Биатлон / Савицкий Я. И. – [2-е изд., перераб.
и доп.]. – М. : Физкультура и спорт, 1991. – 168 с.
49. Сергеев Б. И. Контроль уровня подготовленности биатлонистов : учеб.-метод. пособие / Б. И. Сергеев. – М. : Физкультура и спорт,
1989. – 195 с.
50. Сергеев Б. И. Система подготовки биатлонистов высших разрядов : метод. пособие / Б. И. Сергеев, В. П. Селюнин. – СПб., 1997. – 43 с.
51. Сергоян А. М. Исследование некоторых факторов, влияющих на повышение эффективности тренировочного процесса биатлонистов /
А. М. Сергоян. – Л., 1988. – 98 с.
52. Сиваков В. И. Хронобиологические факторы, влияющие на соревновательную деятельность биатлонистов / В. И. Сиваков // Теория и практика физической культуры. – 2005. – № 12. – С. 37–39.
53. Скухторов В. А. Комплексный метод контроля за функциональным состоянием биатлонистов в условиях учебно-тренировочного сбора /
В. А. Скухторов // Лыжный спорт. – М., 1998. – С. 88–93.
54. Степнов А. Н. Отбор детей для занятий биатлоном и комплектование учебно-тренировочных групп на этапе начальной специализации : автореф. дис. на соискание ученой степени канд. пед. наук / А. Н. Степнов. – Омск, 1993. – 19 с.
55. Субботин В. Я. Технические средства в стрелковой подготовке биатлонистов высших разрядов / В. Я. Субботин, А. Д. Солдатов,
Ю. П. Курочкин // Теория и практика физической культуры. – 1993. – № 5. – С. 11–13.
56. Суслов Ф. П. Методика силовой подготовки в циклических видах спорта, требующих преимущественного проявления выносливости :
метод. реком. / Ф. П. Суслов. – М. : ВНИИФК, 1990. – 32 с.
57. Суслов Ф. П. Проблема воспитания силовых способностей и выносливости в циклических видах спорта, требующих преимущественного проявления выносливости / Ф. П. Суслов // Теория и методика спорта. –
М., 2002. – С. 19–31.
58. Тузов В. Ф. Подготовка юных лыжников-биатлонистов на этапе начальной специализации / В. Ф. Тузов // Теория и практика физической культуры. – 1985. – № 2. – С. 46–47.
59. Уткин В. Л. Биомеханические аспекты спортивной тактики /
В. Л. Уткин. – М. : Физкультура и спорт, 1984. – 128 с.

60. Фомин С. К. Лыжный спорт : метод. пособие [для учителей
физ. культуры и тренеров] / С. К. Фомин. – К. : Рад. шк., 1998. – 176 с.
61. Хабинец Т. А. Разработка специфических средств обучения биатлонистов технике преодоления трасс различного профиля :
автореф. дис. на соискание ученой степени канд. пед. наук / Т. А. Хабинец. – К. : КГИФК, 1986. – 23 с.
62. Хpисанфов Г. А. Особенности развития специальной выносливости у юных лыжников-гонщиков в годичном цикле подготовки : автореф. дис. на соискание ученой степени канд. пед. наук / Г. А. Хpисанфов. – Л., 1992. – 21 с.
63. Чумаков В. Н. Моделирование соревновательной деятельности квалифицированных биатлонисток : автореф. дис. на соискание ученой степени канд. пед. наук / В. Н. Чумаков. – СПб., 1993. – 24 с.
64. Шидловский Г. Я. Особенности комплексного контроля в подготовке юных биатлонистов : автореф. дис. на соискание ученой степени канд. пед. наук / Г. Я. Шидловский. – М., 1988. – 24 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
300





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.